
ILONA-WEBINAARIN 🎧 REKISTERISELOSTE
Ilona järjestää erilaisia oppimisen inspiraatiowebinaareja useita kertoja kuukaudessa.
Vierailevat asiantuntijat ja ajankohtaiset aiheet pitävät yllä mielenkiintoa laajasti teknologian hyödyntämisestä.
-
Mutta miksi webinaariin pitää rekisteröityä? Luoda oma tunnus ja salasana?
-
Mitä hyötyä tästä on Sinulle, mitä Ilonalle?
Webinaarien rekisteriseloste:
Webinaarin rekisteröitymisen yhteydessä kysymme useimmiten seuraavia tietoja
-
nimi, email, organisaatio, titteli, uutiskirjeen tilausta
-
nämä tiedot auttavat meitä ymmärtämään etukäteen osallistujien taustoja ja rooleja organisaatioissaan, jotta voimme kohdentaa webinaarien viestiä ja hyötyjä tarkemmin
-
-
Asiakas luo itselleen tunnuksen (email + salasana), joka tallentuu Adobe Connect -järjestelmään.
-
tällä samalla tunnuksella asiakas voi nopeammin ilmoittautua muihin tuleviin webinaareihin
-
-
Mikäli tapahtuma järjestetään Zoomilla tai Teamsilla, ei em. tunnusta luoda
Näitä tietoja käytetään avuksi webinaaritapahtuman automaattiseen järjestämiseen.
-
Käyttämämme Adobe Connect -järjestelmä osaa siten lähettää rekisteröityneelle automaattisesti muistutukset tulevasta tapahtumasta ja tapahtuman jälkeiset kiitosviestit, jossa usein on linkki tallenteeseen ja muihin materiaaleihin.
-
Tarvittaessa voimme viestiä muutoksista ja peruutuksista täsmästi kaikille.
Tämä sama asiakkaan luoma tunnus toimii hänelle pika-apuna rekisteröityä myös tuleviin tapahtumiimme.
Rekisteröitymällä asiakas voidaan kutsua myös saman teeman tuleviin tapahtumiin.
Ennakkorekisteröitymisellä voimme seurata rekisteröitymisien kehittymistä.
-
Ennakkotiedot osallistujista auttavat meitä myös kohdentamaan tapahtuman sisältöä siihen osallistuvaan asiakaskuntaan.
Itse webinaareissa voimme seurata niin esiintyjien, käytettyjen työvälineiden kuin osallistujien aktiivisuutta, jotta voimme kehittää tapahtumiemme laatua ja vuorovaikutteisuutta.
Asiakas voidaan liittää Ilonan uutiskirjeen asiakasrekisteriin, jolloin hän saa kuukausittaisen uutiskirjeemme.
-
Mikäli asiakas ei halua vastaanottaa uutiskirjeitä, voi hän kirjautua listalta pois ja sitä luonnollisesti kunnioitamme.
-
Uutiskirjeitä on kahdenlaisia, Ilonan yleisuutiskirje ao asiakasryhmälle ja tietosuoja-asioiden uutiskirje.
-
Halutessaan asiakas voi olla jäsenenä molemmissa tai vain toisessa.
-
Luonnollisesti toimitamme tai poistamme asiakkaan tiedot pyydettäessä.
Oikeasti teemme usein liki kaikkia edellä mainittuja, eli pyrimme luomana hyviä, informatiivisia tapahtumia, joiden avulla asiakkaamme voivat jatkaa asioiden työstämistä sisäisesti, jolloin tehdyt päätökset ovat mahdollisimman laadukkaita.
Tavoitteenamme on järjestää laadukkaita verkkotapahtumia, joista on konkreettisesti hyötyä asiakkaillemme.
-
Kun olet tämän lukenut, Sinulla on varmasti herännyt ajatuksia, ehkä kysymyksiäkin, niistä kuulisin mieluusti.
-
-> Laita viesti: risto@ilonait.fi
