Toimiva lähituki

Perinteinen TVT-tuki

Perinteisesti TVT-tukitoiminnot on järjestetty kunnan IT-yksikön toimesta (Help Desk). Laitemäärien kasvaessa paikallisen päivittäisen avun tarve kuitenkin moninkertaistuu nykyisestä jokaisessa kunnassa. Kokemusten perusteella tiedämme, että vertaistoiminnan kautta koulu/kunta pystyy rakentamaan sisäisen palvelun joka tukee sekä oppilaita että opettajia päivittäisessä työssään. Samalla paine perinteisiä Help Desk -palveluita kohtaan pienenee. Help Desk -toiminto voidaan tarvittaessa myös järjestää kokonaan tai osittain ulkoistettuna Ilona IT:n hallinnoimana.

Lasten ja nuorten osaaminen käyttöön!

Toimiva lähituki

Toimiva lähituki

Ilona IT on aktiivisesti kehittämässä ja rakentamassa Oppilasagenttitoimintaa Suomeen. Toiminnassa valjastetaan oppilaiden ja tutor-opettajien teknologiaosaamista koko koulun hyväksi. Tämä on uudenlainen vertaistuen toimintamalli. Taustalla on Ilona IT:n vertaistuen koulutukset ja tukipalvelut

Lue lisää
Lue lisää

Kysy lisää Oppilasagenttitoiminnasta ja ulkoistetusta teknisestä tukipalvelusta!

    • Christian Alopaeus, Tekniset tukipalvelut, Ilona
    • Christian Alopaeus

    • Tekniset tukipalvelut

    • christian@ilonait.fi
    • +358 400 412 158
    • Risto Korhonen, Oppilasagenttitoiminta, Ilona
    • Risto Korhonen

    • Oppilasagenttitoiminta

    • risto@ilonait.fi
    • +358 40 505 7655